Termeni și condiții

TERMENI ȘI CONDIȚII DE VÂNZARE ONLINE

DATE VÂNZĂTOR
SC SABIMAR KIDS SRL, cu sediul social în Ungheni, nr 118/c, Jud Mureș
Nr. înregistrare ONRC J26/152/2018
CUI 38796643

Prin utilizarea Site-ului www.hainedragalase.ro și a magazinului online, sunteți de acord cu Termenii și condițiile de vânzare online aplicabile la momentul comenzii. Ne rezervăm dreptul de revizuire și actualizare periodică a acestor condiții de vânzare, care se vor considera a fi acceptate automat prin continuarea utilizării Site-ului.

1. ASPECTE GENERALE
1.1. Orice utilizator are acces pe Site în vederea plasării unei comenzi. Pentru motive justificate ne rezervăm dreptul de a restricționa accesul utilizatorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în condițiile în care există motive pentru a considera că există/au existat cazuri de fraudare sau acceptarea comenzii ar cauza prejudicii vânzătorului.
1.2. Toate tarifele aferente produselor prezentate pe Site sunt exprimate în RON și nu includ T.V.A.(neplatitor de TVA)
1.3. În cazul plăților online, vânzătorul nu va fi responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumpărător, inclusiv comisioane.
1.4. Produsele sunt prezentate pe Site sub formă de fotografii digitale. Imaginile produselor prezentate pe Site nu reprezintă o obligație contractuala din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

2. COMANDA
2.1. Clientul/Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site prin adăugarea produsului/produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda, efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres.
2.2. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage dupa sine înregistrarea comenzii, implicit nici rezervarea automată a produsului.
2.3. Prin finalizarea comenzii, clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt complete și corecte la data plasării comenzii.
2.4. Prin înregistrarea unei comenzi pe Site, utilizatorul acceptă termenii și condițiile de vânzare online și utilizarea formelor de comunicare obișnuite ale vânzătorului în vederea confirmării comenzii – email, telefon, sms.
2.5. Vânzătorul poate denunța unilateral comanda efectuată de către client, în urma unei notificări prealabile adresate clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
● neacceptarea de catre banca emitentă a cardului clientului, a tranzacției, în cazul plății online;
● invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;
● datele furnizate de către client, pe Site sunt incomplete sau incorecte;
● activitatea clientului pe Site poate și/sau produce daune de orice natură, sau prejudiciază în orice fel vânzătorul și/sau partenerii acestuia;
● realizarea a mai mult de doua livrări consecutive, eșuate;
● pentru alte motive obiective.

3. DOCUMENTE CONTRACTUALE
3.1. Prin plasarea unei comenzi pe Site, utilizatorul transmite o ofertă pentru un contract de vânzare cu noi. Oferta de cumpărare este considerată plasată după finalizarea comenzii.
3.2. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către vânzător și disponibilității produselor. Produsele plasate în coșul de cumpărături nu se consideră a fi rezervate și pot fi achiziționate de un alt client până la finalizarea tranzacției.
3.3. În cazuri justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de modificare a bunurilor comandate (cantitate sau tip). În acest caz, vânzătorul va informa utilizatorul prin mijloacele de comunicare puse la dispoziție, telefon sau email, și dacă este cazul, va returna suma achitată de către cumpărător.
Ne rezervăm dreptul de a refuza comanda în următoarele cazuri (enumerarea nu este limitativă): produsul nu este în stoc și / sau nu se mai află în producție, erori tehnice privind prețurile afișate, plată neconfirmată sau eventuale restricții comerciale privind transportul.
3.4. Contractul se consideră încheiat între SC SABIMAR KIDS SRL, în calitate de vânzător, și utilizator, în calitate de cumpărător, în momentul primirii de către utilizator, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS, a notificării de expediere a comenzii.
3.5. SC SABIMAR KIDS SRL poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, nefiind necesar acordul cumpărătorului. Vânzătorul va rămâne responsabil față de cumpărător pentru toate obligațiile contractuale asumate prin comandă.

4. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR
4.1. În cazul în care un produs din stoc nu poate fi expediat, clientul va fi notificat prin e-mail sau telefon și se va proceda fie la rambursarea integrală a valorii achitate, în cazul anulării comenzii, sau la prelungirea termenului de livrare.
4.2. Timpul normal de furnizare a produselor la comandă este cuprins între 2 – 3 zile lucrătoare. În cazul unei întârzieri clientul va fi notificat prin e-mail sau telefon.

5. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA
5.1. Conținutul Site-ului, incluzând, dar fără a se limita la logo-uri, imagini, simboluri comerciale, texte și/sau conținut multimedia sunt proprietatea exclusivă a SC SABIMAR KIDS SRL, fiindu-ne rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
5.2. Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, vânzarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, includerea oricărei părți din conținutul Site-ului fără acordul prealabil scris al SC SABIMAR KIDS SRL.

6. PREȚURILE PRODUSELOR. PLATA
6.1. Toate tarifele aferente produselor prezentate pe Site sunt exprimate în RON și NU includ T.V.A.(neplatitor de T.V.A.) Costurile de transport vor fi evidențiate separat.
6.2. In cazul unor vânzări promoționale, prețurile produselor sunt supuse condițiilor promoției.
6.3. În cazul vânzărilor internaționale, cumpărătorul este responsabil pentru orice taxe vamale și impozite locale aplicabile.
6.4. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru produsele livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii în conformitate cu legislația în vigoare. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul este de acord să primească facturile în format electronic prin contul de utilizator sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail transmisă vânzătorului.
6.5. Vânzătorul nu este responsabil și nu poate fi ținut răspunzător pentru furnizarea unor date incorecte, incomplete la momentul creării contului și/sau la data plasării comenzii de către client/utilizator.

7. SECURIZAREA PLĂȚILOR
7.1. Pentru a vă asigura de siguranța plăților online, compania noastră utilizează protocolul SSL (Secure Socket Layer) care criptează și vă protejează datele într-un mediu gazdă sigur.
7.2. Metodele de plată acceptate sunt carduri debit/credit și carduri speciale. De asemenea, se acceptă și plata ramburs la curier.
7.3. Cardurile de credit acceptate sunt: toate cardurile Visa și Master Card. Tranzacțiile de pe Site sunt procesate de _____________, un portal securizat de plată online. Plata va fi debitată de pe card numai în momentul confirmării comenzii. Utilizând un card de credit sau de debit pentru tranzacție, clientul declară că este proprietarul cardului sau că are autorizația specifică a proprietarului pentru utilizarea acestuia.

8. EXPEDIEREA COMENZII
8.1. Livrarea produselor se va face prin intermediul firmei de curierat Fan Curier.
8.2. Produsele comandate vor fi expediate într-un termen de 2 – 3 zile lucrătoare de la momentul confirmării comenzii.
8.3. În măsura în care nu se menționează altfel pe site, costurile de livrare sunt în cuantum de 18 lei.

9. RETUR ȘI SCHIMB
9.1. Clientul poate returna produsele achiziționate prin intermediul unui contract la distanță, în următoarele situații:
a. Coletele prezintă deteriorări severe sau produsele prezintă defecte de fabricație: coletele care prezintă deteriorări evidente vor fi refuzate. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.
b. Produsele au fost livrate sau facturate greșit: în cazul in care produsele sunt livrate greșit (produsele sunt personalizate cu datele unor terți), clientul va notifica vânzătorul cu promptitudine în vederea remedierii situației și va urma întocmai instrucțiunile comunicate de către vânzător (returul/distrugerea informatiilor cu privire la terții respectiv), neavând niciun drept asupra datelor/produselor respective care nu-i aparțin.
c. Produsele au specificații eronate pe Site față de realitate.
d. Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul încheiat la distanță, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului, cu excepția produselor personalizate după specificațiile clienților, care se încadrează în excepțiile privind dreptul de retragere din contract, prevăzute de articolul 16 al O.U.G. 34/2014. Conform art. 16 lit. c din O.U.G. 34/2014, în cazul în care consumatorul (cumpărătorul) optează pentru achiziționarea unor produse personalizate în mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către consumator (cumpărător), produsele suferind astfel modificări la cererea cumpărătorului, acesta accepta faptul că produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
9.2. În cazul produselor eligibile, returul se va realiza pe baza formularului de retur disponibil http://hainedragalase.ro/retur
Este recomandat ca produsele să fie returnate în ambalajul original. Acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost recepționate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezintă urme de utilizare și care nu au toate accesoriile si etichetele intacte. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, urme de folosire sau alte deficiențe de natură externă nesemnalate ca fiind defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului în scris împreuna cu poze la adresa de email retur@hainedragalase.ro.
9.3. În cazul returului, toate cheltuielile de transport vor fi suportate de către cumpărător. Taxele inițiale de transport nu se rambursează. În cazul în care returul îndeplinește condițiile, clientului i se vor returna banii în contul specificat în formularul de retur sau pe card, daca a plătit cu cardul, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului. Cheltuielile bancare legate de transferurile de bani, inclusiv pentru plata cu cardul, precum și eventualele taxe vamale/impozite legate de retur sunt în sarcina clientului și vor fi scăzute din valoarea rambursului.

10. COMUNICĂRI COMERCIALE
10.1. Pe baza acordului utilizatorului dat vânzătorului, acesta va transmite utilizatorului comunicări comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții.
10.2. Utilizatorul are oricând posibilitatea de revocare a consimțământului pentru comunicări comerciale prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în newsletter-ele primite de la vânzător sau prin contactarea vânzătorului.

11. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
11.1. Vă rugăm să accesați https://hainedragalase.ro/politica-confidenialitate-gdpr/cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezenta politică.

12. UTILIZAREA COOKIE-URILOR
12.1. A se vederea Politica Cookie-uri, care face parte din prezenta politică.

13. FORȚA MAJORĂ
13.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
13.2. Dacă în termen de 30 de zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

14. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
14.1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între vânzător și utilizator/cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente de la sediul vânzătorului.